Wat is jouw logo waard?
Je logo is hét belangrijkste communicatiemiddel voor de herkenbaarheid en naamsbekendheid van je bedrijf. Dat is niet iets dat je even in elkaar flanst. Als het goed is ben je niet zomaar je bedrijf begonnen. Daar heb je goed over nagedacht en datzelfde is aan te raden voor je logo. Daar zit je zomaar 30 jaar aan vast.
Er zijn online ontzettend veel discussies te vinden over wat je zou moeten betalen voor een logo. Maar wat je betaalt is niet belangrijk. Het belangrijkste is dat je iemand vindt die een logo speciaal voor jou en je doelgroep gaat ontwerpen. Geen dertig-in-een-dozijn logo.
Wat komt er allemaal kijken bij het ontwerpen van een logo?
Naast dat een logo natuurlijk bestaat uit een beeldmerk, welke een plaatje, een tekst of een combinatie van beide kan zijn, is een logo veel meer dan dat:......
Wat komt er allemaal kijken bij het ontwerpen van een logo?
Naast dat een logo natuurlijk bestaat uit een beeldmerk, welke een plaatje, een tekst of een combinatie van beide kan zijn, is een logo veel meer dan dat:......
Bron: ZZP Servicedesk